Jak to bylo dřív ..... ( či jak si to kdo pamatuje )


 
2015 22.Prosinec 06:34 ninel: Zlaty komunisti!
2015 20.Prosinec 14:27 Daniel P: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 18.Prosinec 11:28): Veškerá další diskuze je bezpředmětná,přeji všem Veselé Vánoce,hlavně hodně zdraví,taky štěstí a spokojenosti v dalším roce 2016. :thumb:
2015 18.Prosinec 11:28 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: Daniel P z 18.Prosinec 10:39): Pokud budete vyjadřovat SVŮJ názor, pak nebudu reagovat tak, jak jsem reagoval. Váš příspěvek přesně definici demagogie odpovídal (viz Henryho odkaz). Toť vše. Nemyslím si tedy, že bych vás urážel (ani k tomu nemám důvod). ;-\)
2015 18.Prosinec 10:44 admin Henry: ABZ.cz: slovník cizích slov: demagogie
2015 18.Prosinec 10:39 Daniel P: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 17.Prosinec 22:08): Tahle diskuze je jenom velká demagogie,pokud má někdo jiný názor než vy tak je demagog a hloupě plácá.Nemusíte hned urážet snad máme nárok na svůj názor,to je demokracie.Průzkum jsem nikde nedělal,ale pracuji ve firmě která má zhruba 1000 lidí,mám hodně přátel právě v lokalitách o kterých jsem psal.Prostě se pohybuji mezi lidmi a poslouchám jak jsou nadšení,ještě chci podotknout,že dělám ve 3směnném provozu,nikde nenatahuju ruku a nečekám na žádné soc,dávky.Taky mně vadí když se mladá´í zdraví lidé flákají a jenom ždímou stát,potažmo žijou z našich daní.
2015 18.Prosinec 09:06 (R)originalxxx: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 17.Prosinec 18:00): :thumb: Máte můj obdiv. Už jsem chtěl reagovat, ale vy jste to vyargumentoval parádně. Smekám a souhlasím s Vámi. Ale bohužel ti, kteří se svým životem nechtějí pohnout, jsou více slyšet. K té životní úrovni stačí navštívit stránky Českého statistického úřadu a tam si vyhledat řadu porovnání platů a cen před rokem 1989 a nyní. Ale pokud jen závistivě srovnává dnes se sousedem....
2015 17.Prosinec 22:08 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: Daniel P z 17.Prosinec 22:01): Další demagogie. Názor většiny lidí ... jaké většiny, kterých lidí? Vy jste si nechal udělat kvalifikovaný průzkum? Kolik jste měl respondentů? Nenechal? Pak je to jen hloupé plácání. 8-\)
2015 17.Prosinec 22:05 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: VKST z 17.Prosinec 21:14): Můžete být konkrétní?
2015 17.Prosinec 22:01 Daniel P: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 17.Prosinec 18:12): Tak asi žijeme každý někde jinde,ale to co jsem napsal je názor většiny lidí.Průměrný plat dělníka je mezi 15000 až 20000 kc,podívejte se někdy do příhraničních oblastí a budete vidět tu spokojenost lidí.Co třeba ostravsko nebo severní čechy,samozřejmě nepočítám Prahu,tam je i mnohem více pracovních příležitostí.Lidé dojíždějí třeba 50 km do práce a doprava je podle vás asi taky levná záležitost.Všude vám dají smlouvu na dobu určitou aby s lidmi mohli manipulovat a když se ozvete tak se s vámi hodně rychle rozloučí agentera dodá cizince a jede se dál.
2015 17.Prosinec 21:14 VKST: Ještě že takovýchto "ekonomů" není víc! Tolik nesmyslů na pár řádcích.
2015 17.Prosinec 18:12 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: Daniel P z 15.Prosinec 19:23): Pokud jde o příčky, téměř celý život makám v tzv. dělnických profesích. Pár let jsem se živil i jako OSVČ. Ale vždycky jsem se snažil na sobě pracovat, být mezi těmi nejlepšími a podle toho si taky vybírat řádně ohodnocenou práci. Takže můžu srovnávat s čistým svědomím.
Mít ženu a dítě a přinést v dnešní době domů 15.000,- bych považoval za svou ostudu a neschopnost.... 8-\)
2015 17.Prosinec 18:00 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: karel z 15.Prosinec 21:11): Deformované ceny, které jste platil se dotovaly z vaší práce už při výpočtu mzdy za vaši odvedenou práci. Takže to, co bylo "zadarmo" či "za hubičku" jsme si všichni sakra draze platili svou prací!
Podle vašeho vyjádření zřejmě praktikujete pastvu, či vlastní výrobu potravin, když se to, co se prodává nedá žrát ......
Jinak stačí na porovnání cen prostá matematika prvního stupně ZŠ. V porovnání s rokem 1989 je benzín srovnatelně cca za polovinu. Spotřební zboží bylo myšleno téměř všechno, co kupujete mimo energií a potravin. Blábol o autě na půl života, které vydrželo (pokud se tomu dalo ještě vůbec říkat auto) jste snad ani nemohl myslet vážně. Nemluvě o srovnávání cen. Škoda Favorit v roce 1989 stála 84.600,-Kčs. Takže za dnešní srovnatelný plat byste si mohl ve stejném poměru koupit nejnovější model Škoda Superb. A doufám, že ta dvě auta nechcete srovnávat. Pokud bychom šli ještě dál do "bolševika", bude srovnání ještě šílenější.
Taky se mi hodně věcí nelíbí, ale nebrečím ale makám. Natažená dlaň není moje parketa. 8-\)
2015 17.Prosinec 17:44 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: Daniel P z 15.Prosinec 19:23): Dnešní mladí lidé si můžou vzít hypotéku i na 35 let. Při ceně 1.500.000,- za nesrovnatelně lepší bydlení než v betonové králíkárně se dostanou na splátku někde kolem 5300,- měsíčně při požadovaném příjmu cca 15.000,- .... vybaví si ho za méně než 1/5 poměrné částky v porovnání s rokem 1989. Takže vaše demagogie.
Jen pro srovnání pro ty co neumí počítat a "zapomněli" ceny, které platili "za bolševika": V roce 1981 vybavení obývacího pokoje standart cca 30.000,-, ložnice cca 20.000,-, dětský pokoj cca 18.000,-, kuchyně cca 50.000,- .... dělnický plat cca 2.800,- , žena na mateřské. Takže to vůbec nebyla žádná balada
Pokud máte tendence se neustále bát, že budete nemocný, či že skončíte na ulici, bylo by dobré zajít si k odbornému lékaři a něco s tím dělat. Já považuji celý život za normální dělat všechno pro to, abych svou rodinu dokázal slušně uživit a místo fňukání makal! 8-\)
2015 15.Prosinec 21:11 karel: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 15.Prosinec 14:38): Nesouhlasím s Vámi.Zvonil jsem klíčema,nechtěl jsem komunisty.Ale teď jsou některé věci které mě moc vadí.Jako kvalifikovaný dělník jsem bral 3.900,-Kčs.Nabídka léků nebyla až tak katastrofální,pravda nebyly přístroje na diaknostiku.Bydlení v králikárnéch ale za hubičku.(Pan Havel se na Proseku tvářil že vše bude jinak)Protože jsme se znali mnoho let před tím tak jsem mu to vytkl.A teď dál potraviny jsou levnější ale žrát to nejde.benzín levnější není.Spotřební zboží? nevím co vše myslíte.Auta?Jedno na půl života a stačilo(hlavně vydrželo)
2015 15.Prosinec 19:23 Daniel P: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 15.Prosinec 14:38): Myslím si že by dnešní mladí lidé ty betonové králíkárny brali spíš než se zadlužit až do důchodu a potom trnou strachem aby neonemocněli a neskončili na ulici.Vzít si hypotéku 1 500 000 kc,kdyz mám malé dítě a žijeme z jednoho,podotýkám dělnického platu,tak to není žádná balada.Taky potřebujeme do toho bytu zařízení.Pro mně je demagogie mít 15000-20000 kc všechno zaplatit a tvrdit,že je všechno levnější.Asi se pohybujete na vyšší příčce než většina lidí.Každý nemůže být manažer někdo musí taky pracovat fyzicky
2015 15.Prosinec 14:38 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: jaroslav z 15.Prosinec 12:48): Demagogie s troškou pravdy aby se to "hezky" četlo lidem s růžovým až rudým viděním světa.
Nabídka léků byla doslova katastrofální, i když "zadarmo", bydlení v totálně neúsporných betonových králíkárnách relativně "levné". Potraviny jsou dnes levnější, benzín je levnější, veškeré spotřební zboží je nesrovnatelně levnější, auta jsou nesrovnatelně levnější. I to pivo.
Můžete mi sdělit,kdy tu naposled krachla nějaká banka a kolik konkrétně jste přišel? Je všeobecně známo, že vklady jsou v bankách pojištěné...
Zkuste nějakou jinou, třeba tu o Čípkové růžence ..
PS. S přebujelou administrativou máte pravdu, souhlasím. 8-\)
2015 15.Prosinec 12:48 jaroslav : (předchozí) (Re: byt pohoda z 14.Prosinec 13:48): Dneska měnová reforma nehrozí,ty peníze z vás dostanou jinak.Pokud nekrachne banka a to si myslím že přišlo hodně lidí o uspory,tak všechno zdraží a uspory,pokud nechcete skončit v exekuci nebo jako bezdomovec,jsou v tahu.At sepodíváte na co chcete tak je zdražené léky,jídlo,bydlení,topení,voda,benzin a nemusím pokračovat.Živíme přebujelou administravu včetně senátu,to co vám dříve vyřídil jeden uředník tak to dneska vyřizují tři.Hlavně,že každá vláda má ve volebním programu zeštíhlení administravy
2015 15.Prosinec 12:36 eduard: (předchozí) (Re: karel z 14.Prosinec 20:23): Je pravda,že já jsem komunisty taky nikdy nemusel,ale je taky pravda,že bylo práce dostatek.Každý podnik stavěl pro zaměstnance byty,děti jezdily na podnikové tábory,na hory,na školu v přírodě aniž by to zruinovalo rodinu.Dneska když budou dvě děti studovat,tak aby rodiče měly dvě práce aby to vůbec zvládli.Pocházím ze zemědělství,asi nebylo dobře,že nutili lidi násilím do družstev.Ale zase vím,že to spoustě lidem pomohlo a že si v JZD žili dobře.Jájsem tu dřinu na svém zažil jako dítě a děkuji nechci
2015 14.Prosinec 20:23 karel: (předchozí) (Re: byt pohoda z 14.Prosinec 13:48):To je bezesporu pravda.A to ještě nemluvíme o rozeštvaných a rozvedených rodinách(táta v kriminále a mamka se po tlaku STB rozvádí s člověkem který nic špatného neudělal) Druhá strana mince je to,že bylo vybudováno kromě jiného 90%stávajících dálnic a v Praze metro,jedli jsme dost kvalitní české potraviny,o industrializaci Slovenska teď nechci mluvit a státní dluh 0,-Kčs, to vše za 40 let.A to já ty komunisty nemusím.Jo,jo,každej chvilku tahá pilku.
2015 14.Prosinec 16:16 Patrik: (předchozí) (Re: eduard z 7.Prosinec 14:12): :thumb: :thumb: :thumb:
2015 14.Prosinec 13:48 (R)byt pohoda: Kdyz uz je rec o rozkradani, chtel bych pripomenout, ze to byli komunisti, kteri nejdrive ukradli (znarodnili) lidem majetky a pak i uspory (menova reforma).
2015 13.Prosinec 21:03 mamina: (předchozí) (Re: karel z 13.Prosinec 20:25): ....no on je na konci smajlík
2015 13.Prosinec 20:25 karel: (předchozí) ( Re: mamina z 8.Prosinec 19:58): Na rozdíl od Kima je Henry ten hledaný demagog. A navíc o historii ví (Henry)docela málo.Tak si směšně dovoluji (nebo ne)doufat,že tady vydržím. :cry:
2015 8.Prosinec 19:58 mamina: (předchozí) (Re: mamina z 8.Prosinec 19:56): To platí na Henryho. Takže Henry = analyzátor a diagnostik :-D
2015 8.Prosinec 19:56 mamina: (předchozí) (Re: kimcid z 8.Prosinec 09:12): Analyzátor a diagnostik :-D
2015 8.Prosinec 19:41 eduard: (předchozí) (Re: Henry z 8.Prosinec 08:42): Netvrdím že bylo všechno skvělé,ale asi jsme na tom jako stát asi nebyli tak špatně když se 27 let porevoluci neustále rozkrádá a pořád je co ukrást.Pamatuji si na ty plamenné projevy,že si musíme uhájit naše národní bohatství a kde je dneska.Všechno se prodalo cizincům takže dneska nemáme ani majetek ani peníze.Rozkradlo se všechno v čem jsme byli světoví a vytvořila se novodobá šlechta na to nemůžeme být hrdí
2015 8.Prosinec 18:35 Jozef: (předchozí) (Re: Henry z 8.Prosinec 15:12): To podstaté mi dost chybí.Jestli jsi to napsal tak předpokládém jinam než sem.Zkus to ještě jednou.Poprosím bez autority admina.
2015 8.Prosinec 15:12 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 8.Prosinec 09:12): Já myslím, že jsem napsal vše podstatné.
2015 8.Prosinec 09:13 (R)kimcid: Dluh ČSSR
2015 8.Prosinec 09:12 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Henry z 8.Prosinec 08:42): rozveď?
2015 8.Prosinec 08:42 admin Henry: (předchozí) (Re: kimcid z 8.Prosinec 08:24): Demagogie.
2015 8.Prosinec 08:42 admin Henry: (předchozí) (Re: eduard z 7.Prosinec 14:12): Logický klam: falešné dilema.
2015 8.Prosinec 08:24 (R)kimcid: 25 let od revoluce a vše se tu haže na komunisty.Kdyby nebyly tak si je vymyslíme, aby jsme mohyl na někoho hodit svou neschopnost,vychcanost a zlodějnu. :-\(
2015 7.Prosinec 14:12 eduard: Ještě se vám pořád líbí ta vaše slavná demokracie ve které sbíráme na naše nemocné děti víčka z Pet lahví a každého imigrata tady financujeme a léčíme z našich daní.Kupujeme samé předražené hnusy protože kvalitní potraviny jsou pro mnohé lidi drahé opravdu dost.Ale hlavně,že už nejsou komunisti,toho se opravdu nažereme.Dvě třetiny lidí je zadlužených stačí když někdo onemocní.My jako národ jsme prostě pýcha na ulici a h....v truhlici.Na nic nejsou peníze,ale na NĚCO se peníze vždycky najdou,ale hlavně jenom pro někoho
2015 10.Červenec 23:18 Vlastimil: (předchozí) (Re: Ka-Mil z 8.Červenec 22:34):Dobrý den,"za bolševika"jsme říkali v době kdy vládli komunisti a cokoliv vymysleli tak "to vymyslel bolševik".Dovolil jsem si kritiku na dnešní dobu protože jsem se narodil v roce 1951.Samozřejmě teď přijde něco o demenci nebo ještě hůř.Od Vás asi ne.45 let jsem docela hodně fyzicky pracoval a kdyby mě dnes nepodporovali fin.moje tři děti(stydím se)tak jsem v háji,to bych neměl ani na chemické potraviny a salám z vepřových kůží. :cry:
2015 8.Červenec 22:34 Ka-Mil: (předchozí) (Re: Vlastimil z 8.Červenec 21:45): Nevím, čemu říkáte "za bolševika", ale já jsem v osmdesátých letech byla dávno dospělá a v zemědělství se pohybovala. Na polích se pěstovala zelenina, cukrovka, obilí. Fungoval výkup ovoce a zeleniny a čerstvé české ovoce a zelenina byly běžně dostupné. Pole nebyla zaplevelená a nečerpaly se dotace na 10 cm klacíky, zvané maliny. Bylo by toho mnoho, ale kdo to nechce slyšet, bude kritizovat. Mimochodem, víte jak kvalitní prodává Babiš kuřice???
2015 8.Červenec 21:45 Vlastimil: (předchozí) (Re: koukam a vidim z 8.Červenec 17:02): Kolik vám bylo let za bolševika,když nevidíte propastný rozdíl mezi žralokem a JZD nebo Státním statkem osmdesátých let? 8-\)
2015 8.Červenec 18:42 milovičanda: (předchozí) (Re: milovičanda z 8.Červenec 18:33): nic protože po pádu komunismu každej začal brát jen pro sebe a to nám zustalo dukud se nesjednotíme jako dřív tak si můžem jenon stěžovat.
2015 8.Červenec 18:33 milovičanda: (předchozí) (Re: venherwol z 8.Červenec 17:52): a co stím hodláš udělat?
2015 8.Červenec 17:52 venherwol: (předchozí) (Re: koukam a vidim z 8.Červenec 17:02): No právě takže takže to co už tu bylo se udělalo znovu,jenže napřed něco zrušit a to vydávat za užasný nápad je jenom k smíchu,sami na nic nového a lepšího nepřišli.Vytváří se znovu janom to co už tady bylo a pan Babiš je monopol na všechno,podívejte se co mu všechno patří.Vadí nám že se rušilo všechno at to bylo dobré nebo špatné.Nikdo to nerozlišoval hlavně to komunisitické,co se za těch 26 roků udělalo dobrého pro ubyčejné lidi,ale je fakt že nestojíme frontu na banány zato stojíme frontu na práci
2015 8.Červenec 17:02 koukam a vidim: (předchozí) (Re: venherwol z 7.Červenec 21:54): Babis snad vyrabi "male chaloupky"? nebo nevidite kdo dnes vladne v zemedelstvi? Maly soukromnik,maly prodejce?? takze jako za komousu i pri tech kdo se doposud v nich zhlizi.
2015 7.Červenec 22:13 venherwol: (předchozí) (Re: venherwol z 7.Červenec 21:54):Mělo se začít uplně jinak,aby nikdo neměl důvod vzpomínat na komunisty v dobrém,ale to že spousty lidí,podotýkám těch mladších,na ně vzpomíná v dobrém je důsledek jejich vládnutí.Nemyslím generaci porevoluční,která ani neví proč je 17.listopad svátek,protože je to vůbec nezajímá jediné co pochopili je,že jsou nedotnutitalní,že mohou vraždit,přepadat,krást apod.Na střední školách žák se 4 patří mezi lepší žáky,odmaturuje a potom se divíme kolik máme inteligentů s IQ TYKVE.Školství je jedno z nejhorších jaké jsme kdy měli,myslím uroven
2015 7.Červenec 21:54 venherwol : (předchozí) (Re: Vlastimil z 7.Červenec 02:22): Ono se za tu dobu zničilo všechno,at to je školstvi,zdravotnictví a jiné.Všchno co mělo nélepku komunistické tak se šmahem rušilo a nikdo se nezamyslel jestli to je dobré nebo špatné.Jsem střední generace a nikdy jsme my ani naši rodiče naeměli komunisty v lásce,ale když k nám přijela v roce 2001 návštěva z FRANCIE a doslova nám říkali co že to tady vyvádíme v době kdy se farmáři na západě dávají dohromady kvůli drahým strojům a my vyrábíme malé chalupníky/5-10 ha/tak jsme byli dost zděšeni
2015 7.Červenec 21:50 Vlastimil: (předchozí) (Re: Mil z 7.Červenec 09:56): V něčem jsem lhal? Nebo se mi to tenkrát zdálo? Nebo jsem blbej? Nebo snad ty?
2015 7.Červenec 15:12 mamina: (předchozí) (Re: Vlastimil z 7.Červenec 02:22): :thumb: ...jo jo, i takový úhel pohledu je pravdivý a dalo by se pokračovat ..a to nejsem až tak letitý tvor, byť maturitní vízo mám už lehce zažloutlé.. ;-\) A vše se jaksi zdálo jednodušší.
2015 7.Červenec 09:56 Mil: Kdo by to řekl :roll
2015 7.Červenec 08:20 (R)kimcid: (předchozí) (Re: Vlastimil z 7.Červenec 02:22): ;-\)
2015 7.Červenec 02:22 Vlastimil: Jsem starší ročník čili hodně pamatuji.Nesnášel jsem a do dnes nemám rád komunisty zvonil jsem klíčema.Ale kdo mi vysvětlí jak je možné,že vybudovali a)90% dálnic,b)všechny funkční elektrárny,c)zemědělství které kvlitně uživilo národ za malý peníz,d)vyučený řemeslník něco uměl,e)vystudovaný byl vystudovaný,f)na pořízení vlastního bytu nenávratná půjčka, lichva byla zakázana,můžu pokračovat.A co hlavního,obyčejní lidé měli jednoho "nepřítele"a vzájemě si hodně pomáhali.Věřte z huby mi těžko leze ale říct to musím.
2012 5.Červenec 22:32 Emil: (předchozí) (Re: spokojenec z 4.Červenec 00:55): Kvalifikaci jsem si zvýšila vysokou školou, důsledkem je možnost pracovat na určité pozici v určité platové třídě. Zkuste se však podívat, na jakých pozicích pracují mnozí novodobí vysokoškoláci dnes!
2012 5.Červenec 00:55 Já si pamatuji: (předchozí) (Re: Jirka.H. z 4.Červenec 07:41): My dva bychom si asi tykat mohli,máš pravdu v každém slově,mě v 21.srpna v 69 ostříhali fízlové dlouhé vlasy nůžkama na nehty jen jsem vylezl z baráku aniž bych něco dělal na školu mě pro jistotu nevzali ani s úplatkem,musel jsem do učení a moc jsem si vybírat nemohl.Důchod mám mnohem menší než ti tehdejší komunisti.Přesto jsem spokojen a nemrzí mně že jsem zvonil klíčema jako o život.
2012 4.Červenec 07:41 (R)Jirka.H.: (předchozí) (Re: olina z 3.Červenec 18:26): No když už si tykáme děvče - nemusím se ptát rodičů, ani se jich už bohužel zeptat nemůžu. Sám jsem si ten slavný socialismus zažil dost dlouho na vlastní kůži. A i když dnes není všechno ideální, nechci aby se to ještě někdy vrátilo a postihlo nás to znovu, a nedej bože naše děti a vnoučata.
Bylo to hnusné, zvrácené svinstvo. Byli jsme si všichni rovni, ale někteří si byli rovnější. Všechno bylo všech, ale všichni jsme měli hovno.
Pokud jde o ty propočty některých "bublanin" tady, doporučuji zopakovat si matematiku ze základní školy a proštudovat si historická data o cenách (především ve vztahu k rokům, kdy kolik co stálo) a pak tu teprve něčím argumentovat. Jinak je to jen plácání nesmyslných hovadin. 8-\)
Že se za školy neplatilo? Ha ha ha. Nejen za školy, pokud člověk něco chtěl, dávalo se "všimné", které by v dnešních cenách dosahovalo úrovně dobře placeného manažera....
2012 4.Červenec 00:55 spokojenec: fíha, tady se to tedy rozjelo, samá třešňová bublanina :-D Těm fňukalům chci jenom říci: nic vám nebrání aby jste si zvýšili (třeba studiem VŠ) svou kvalifikaci (za komančů to měli někteří z nás z kádrových důvodů zakázané)a našli si lépe placenou práci.
2012 3.Červenec 23:20 Svoboda: (předchozí) (Re: Henry z 3.Červenec 23:00): Jedna pravda žádný mýt: Mafiáni a estébáci okradli v roce 1989,respektive po sametové revoluci, svobodně dýchající český lid.Lid - systému ovečky,které naivně věřili 41 totalitních let.A zemi budovali s láskou, a v rámci akcí "Z".Jako zadarmo,aby zjistili teprve teď.Všechna ta proletářská dřina, byla jenom pro sametově převlečené soudruhy a druhy.No prostě na hovno.8-\) :-D
2012 3.Červenec 23:19 květuše: (předchozí) (Re: Henry z 3.Červenec 23:00): Neohánějte se pořád nějakým průměrným platem kdo na něj dosáhne za komunistů jsem za byt i.katgorie platila nájem 240kč dneska za ten samý byt platím 2600kč tak mně nevykládejte že je to lepší.Zdražilo vodné,stočné,elktřina,plyn,služby,Čistý plat mám 13000 tak asi neumím počítat když jsem dříve brala výplatu 3000 tak ted bych musela mít30 000.Už se proberte a přestante s tím oblbováním lidí
2012 3.Červenec 23:03 radoslav: (předchozí) (Re: patriot z 3.Červenec 22:58): Strahov nám záviděl celý svět co nám nůže závidět dneska jsme taky ještě mladá parta shlédnutí spartakiády,to je nádhera,víc se k tomu nedá říct:thumb:
2012 3.Červenec 23:00 admin Henry: (předchozí) (Re: Emil z 3.Červenec 22:32): Deset mýtů a polopravd o životě v socialistickém Československu
2012 3.Červenec 22:58 patriot: (předchozí) (Re: olina z 3.Červenec 19:10):No to co se udělalo se Strahovským stadionem,za to se může celý národ stydět.Jen si vzpomente jak se každý kdo nacvičoval těšil,že bude cvičit na Strahově a jak byl zklamaný kdyý nejel .Dneska to tam pomalu zarůstá křovím,brány borců vyvrácené zčásti rozkradené.Není to tak dlouho když se proslýchalo,že by to koupili Vietnamci a udělali by z toho tržnici.Mám posleddní spartakiadu natočenou a spousta lidí kteří ji zhlédli se diví proč se rušila.Komu vadí mladí lidé kteří cvičí a nesedí na lavičce s pivem a s jontem v ruce.
2012 3.Červenec 22:32 Emil: Dřív si i člověk s průměrným platem mohl sehnat bony a koupit rifle v Tuzexu. Dnes je člověk s průměrným platem rád, že nakoupí u vietnamců, nebo ještě lépe v "vše za 39"!
2012 3.Červenec 19:15 olina: (předchozí) (Re: jiřina z 2011 4.Duben 15:32): Nejste sama, za komunistů jsme měli vše, krásné oblečení,dobré a kvalitní jídlo, dnes si připadám , jak na jiné planetě, vládu máme také jinou planetu - samý tunel neřešený
2012 3.Červenec 19:10 olina: (předchozí) (Re: martin z 2011 3.Duben 16:42): plně souhlasím, dnes tam skáčou staří sokolové, kteří dříve cvičili spartakiádu.