Parkování na placeném parkovišti


 
2011 15.Duben 20:12 Jozef: (předchozí) (Re: guard z 15.Duben 14:21): Jo takhle to zafunguje.Teorie poněkud cholerického ujce je sice na hraně slušnosti, ale zase když někdo neznámý něco odloží na můj pozemek tak se to stává mým majetkem.Vycházím ze skutečnosti,že když někdo vyveze odpad na obecní, městský nebo soukromý pozemek a není odchycen tak to majitel pozemku musí uklidit neboť se to stalo jeho majetkem.Já bych tedy krumpáč zavrhl,auto bych odtáhl do středu vozovky a tam ho třeba houkající zanechal.Samozřejmě až poté když by se upozornění minulo účinkem.
2011 15.Duben 14:53 Mil: (předchozí) (Re: ujec z 15.Duben 14:33): :fie:
2011 15.Duben 14:33 ujec: (předchozí) (Re: Benytrans z 15.Duben 12:04): Proč se soudit? Dobře proříznutá pneumatika taky udělá svoje. A je klid.Pokud to nepomůže, zaručeně pomůže krumpáč zatnutý do střechy. V okolí se jich povaluje na stavbách dost.
2011 15.Duben 14:21 guard: (předchozí) (Re: Benytrans z 15.Duben 12:04): Ano tak to máte pravdu, auto skutečně ze soukromého pozemku neodtáhnou ani PČR ani MP (jak správně píšete, to může jen majitel na své náklady), ale po dohodě s majitelem pozemku nebo na jeho žádost, jsou oprávněni dávat pokuty či botičky. Policie z toho má peníze a majitel pozemku klid.
2011 15.Duben 12:04 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: guard z 15.Duben 11:03): Vy mi nerozumíte, mě bylo řečeno (konkrétně od PČR). že nemůžou odtáhnout auto ze soukromého pozemku jen na žádost jeho vlastníka... Ale možná se mě jen chtěli zbavit... Usoudil jsem z toho, že odtah musí uskutečnit majitel pozemku a o částku za odtah se s vlastníkem vozu soudit...
2011 15.Duben 11:03 guard: (předchozí) (Re: Benytrans z 15.Duben 06:53): A co když je to tak, že majitel soukromého pozemku už má plné zuby toho, že mu tam stále někdo cizí parkuje a on sám pak nemá kde zaparkovat a nemá žádnou jinou možnost jak se tomu bránit než zavolat Městskou policii:\?:
2011 15.Duben 10:55 Darek: Nedaří se zaplnit placené parkoviště,nedaří a ani se to nepodaří.500 kč je moc a to jsou lidi co mají dvě auta a platit v Milovicích 1000 kč za parkovné je na uváženou a zamyšlenou pro tvůrce tohodle kšeftu.Pivo taky neprodávají v Milovicích za 35 kč jako v Praze.Takže budíček a vžijte se do finanční situace lidí.A jestli i tak někdo napíše , že cena je přijatelná tak je štastlivec s slušným příjmem.
2011 15.Duben 06:53 (R)Benytrans: (předchozí) (Re: bezškoličky z 14.Duben 21:18): Není to snad tak, že policiie nesmí na soukromém pozemku (který nepatří městu) rozdávat botičky, ani odtahovat auta??? Aspoň tak mi to tedy bylo řečeno, když jsem potřeboval odtáhnout cizí autovrak ze svého pozemku :-\/
2011 15.Duben 00:05 Jozef: (předchozí) (Re: bezškoličky z 14.Duben 21:18):Pokud parkuji na soukromém pozemku,který mi patří,nebo po dohodě s majitelem,tak žádná policie nemá nárok.Pokud vidím dopr.znač.zákaz zastavení nebo stání tak neparkuji.Nic ve zlém.
2011 14.Duben 21:18 bezškoličky: (předchozí) Už je zákaz parkování i u NÁBYTKU!!! Je to soukr.prostor a Policie už dává za stěrače první upozornění...:thumb:
2011 14.Duben 21:16 bezškoličky: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 13.Duben 22:19): srry - jak se vytočím, tak se nechám unést ... asi smažeš i tohle :-D
2011 14.Duben 16:43 (R)PeNik: (předchozí) do pléna: a neměly by to doho kecat i domy, které tam mají zkoplaudována místa, ačkoliv nebyly domy ani osloveny při realizaci oplocení? A jelikož je to zkolaudováno a na městkém pozemku zajištěna parkovací místa, tak jediný, kdo může nezúčastněným domům diktovat podmínky je město, nikoliv firma, která není městem pověřena správou parkoviště, natož cizí domy?

Osobně si myslím, že až se tu zase hnou ledy s rozmísťováním značek, tak začne boj.
2011 14.Duben 16:14 Ála: pokud to všechno chápu, tak město dalo SVJ těch baráků ve spojce zdarma k využívání parkoviště. Jelikož tam byli demolice aut , tak si ty SVJ najali Vaňka na správu a hlídání a proto se platí. Pak tedy my jsme ti, kdo určují pravidla -ne? A mohli bychom si tedy vymoct změnu.Áby třeba každej majitel bytu měl parkovací kartu pro návšetěvy - například na určitý počet hodin ročně, který by se odškrtávali , nebo tak něco. mě docela dost štve, že si nemaj mě navštěvující lidi kam dát auto...a 50 Kč kvůli 2 hodinám- to se platí ve velkej městech na náměstích.
2011 13.Duben 22:19 admin Henry: :backtotopic:
2011 13.Duben 10:37 Jirka: (předchozí) (Re: Neighbour z 31.Březen 20:23): Dobrý den, pokud se nepletu a mám správné informace tak Vaněk převzal nebo odkoupil tu původní první milovickou, která měla nebo prý spíš udělala jistéí problémy....Jinak dle informací s činností první milovické neměl co dočinění. Ano a pan Vaněk má správu parkoviště
2011 6.Duben 21:58 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Neighbour z 31.Březen 20:23): Slo o Spojovaci a mohlo to dopadnout daleko hure 8-O
2011 31.Březen 20:23 Neighbour: (předchozí) (Re: Alena z 31.Březen 18:17): Taky jsem to slyšel. To zpronevěření se týkalo domu v Komenského - poslední dole. Lidi si museli rekonstrukci zaplatit 2x. Vaněk se jmenuje, nemýlím-li se. Moc o tom ale nevím.
2011 31.Březen 18:17 Alena: Slyšela jsem, že to parkoviště spojovací spravuje chlap , kterej měl kdysi první milovickou realitní a okrad několik desítek lidí. Nevíte o tom něco?
2011 31.Březen 14:41 FAN: (předchozí) (Re: JOJO z 31.Březen 14:01): Souhlasím. Snad jste mě pochopila a věřte že jsem to nemyslel zle.:thumb: :ok:
2011 31.Březen 14:01 JOJO: (předchozí) (Re: FAN z 31.Březen 12:34): :-\) ok-beru to...posunem se zpět k parkování,aby nás Henry nezačal mazat
2011 31.Březen 13:49 admin Henry: :backtotopic:
2011 31.Březen 12:34 FAN: (předchozí) (Re: JOJO z 31.Březen 12:02): Vůbec nejsem borec, neznám vás a proto vás nesoudím jen jsem napsal jak to dělám já s mojí rodinou. Nikdo nenapsal že neumíte máknout a nebuďte tak negativní. Prostě nenosím jen černý brejle ale snažím se věci vidět spíš pozitivně.:thumb: A věřte tomu že po nikom nechci aby přede mnou někdo z disktujících obhajoval svůj život.
2011 31.Březen 12:02 JOJO: (předchozí) (Re: FAN z 31.Březen 09:30): :-D já nevím,ale prostě z toho jak píšete mám celou dobu pocit, že jste děsnej borec a my všichni jsme uplný paka, který neumíme máknout a jen si stěžujeme.A prakticky o nás fakt nic nevíte.Takže dál nepokračuji,před vámi svůj život stejně nikdo neobhájí/i Bůh je milosrdnější soudce/. mějte se.
2011 31.Březen 09:30 FAN: (předchozí) (Re: JOJO 2 z 31.Březen 09:07): Promiňte nechci se opakovat. O tom jak to máme vyřešené s nákupem my jsem psal, o tom jak ho dostanu domů jsem taky psal, o tom že přemístění značky byla sviňárna jsem taky psal a to že musím jít pěšky na nádraží mě neštve protože vím že něco dělám pro sebe a své zdraví. Skuste pročíst mé komentáře nerad se opakuji. Pěkný den. P.S. nevím jestli mám náročnou práci to ať posoudí jiní ale z bytu vycházím v 7:00 a vracím se ve 23:00. A dělám krátký dlouhý týden.
2011 31.Březen 09:07 JOJO 2: aspoň s námi,protože vím, že kdyby mohl,udělá pro nás první poslední. Nikdy jsem mu neřekla, že jsem tady nespokojená.A to, že mi štve parkování, protože mě stížili práci, je prostě fakt.Dřív kel můj muž do práce, nasedl u baráku do auta a odjel do Lysé na vlak.Nyní chodí pěšky na vlak dolů, prakticky stejně přestupuje v lysé a časově je to o 40 minut víc minimálně dohromady denně , kdy ho nevidíme.
2011 31.Březen 09:07 JOJO: (předchozí) (Re: FAN z 30.Březen 21:50): reagovala jsem na tO, že píšete, že si to měla líp rozmyslet,že bude tAhat děcka do baráku.Já si to rozmyslelA:ale skutečnost je jiná.To že jste si to vy vyřešil,neznamená , že si myslím, že dobře.Já vodu tahám od artézké studně proto, aby toho můj chlap neměl moc.Miminku bych ndyž jedala jinou než kojeneckou.Mám skvělýho mužskýho, kterej má dost náročný zaměstnání a chodí pozdě domů- jsem ráda, když s miminkem jsou spolu aspoň chvíli a tak se mu to snažím ulehčit
2011 31.Březen 08:55 JOJO: (předchozí) (Re: milbi z 30.Březen 20:56): kupuju z automatu-a celým tím komentářem jsem chtěla říct, že i když člověk předem přemýšlí do budoucnosti při výběru bytu,skutečnost je pak stejně jiná.FAN totiž bezškoličce řekl, že si to měla líp rozmyslet.
2011 30.Březen 22:59 admin Henry: :backtotopic:
2011 30.Březen 22:06 Jozef: (předchozí) (Re: bezškoličky z 30.Březen 15:11):Ty máš děvče názor,já taky a ještě zkušenosti,tak se pokouším,tedy jenom někomu poradit.Tobě radím,nekoukej na to černejma brejlema.Jo?Hele s tím parkováním je to samozřejmě sviňárna ale Ty náš chlapa na kterýho se můžeš spolehnout a děti,který jsou radost.Já někdy mám taky den kdy bych všechny pozabíjel.Tak to není zas tak strašný.A nestěhuj se.
2011 30.Březen 21:50 FAN: (předchozí) (Re: JOJO z 30.Březen 20:52): A vy s tímhle taky jděte někam. Na nákup jezdím já, vodu vůbec nekupuji protože mám doma filtrační konvici, stála 490 korun a filtr za 130 korun mi stačí tak na měsíc, pokud chci sodovku mám přístroj Sodastream který je super. Máte pravdu v tom že jelikož musím uživit rodinu tak prcka mín tahám a přítelkyně oproti mě je tintítko ale za tu dobu co máme malýho si nestěžovala že ho musí vynést do 4. patra a někdy i s menším nákupem a jak pozoruju zdejší matky tak si jen stěžují a proto jsem rád že je moje taková jaká je. Ale to vy nemůžete pochopit.
2011 30.Březen 21:15 admin Henry: :backtotopic:
2011 30.Březen 20:56 (R)milbi: (předchozí) (Re: JOJO z 30.Březen 20:52): Chápu, že pro mimino je potřeba "kojenecká" voda, ale kupovat balenou vodu je vcelku zbytná aktivita, která vám jen stěžuje nákup... Chápu, že má každý jiné preference, ale zrovna na toto bych moc nepoukazoval ;-\)
2011 30.Březen 20:52 JOJO: (předchozí) (Re: FAN z 28.Březen 22:48): S tímhle jděte někam.Myslím, že to chlapy fakt nemůžete pochpit-protože jste silnější, když vidím jak můj manžel vyhazuje prcka do vzduchu a já mám makačku ho vůbec zvednout. Muži prostě mají vždycky větší svaly/díky Bohu/ než my. A taky je fakt,že taháte děcka míň než my.Já bydlím v prvním patře/právě jsme kvůli nošení zvolili 1.patro/ a jsem ráda, že toho caparta donesu+ nákup+vodu/jen já a malej vypijeme 4 litry denně/.
2011 30.Březen 18:44 FAN: (předchozí) (Re: bezškoličky z 30.Březen 18:39): Nemyslím že se na věc díváme jiným pohledem, přesunutí cedule je sviňárna s tím souhlasím, to že vám muž pomáhá v prvním příspěvku opravdu nevyznělo a v práci se bohužel seru abych mohl zaplatit hypotéku, uživil ženu s dítětem i když to taky není lehké a proto o stěhování neuvažujeme. Bereme to prostě tak jak to je. Brzké uzdravení.
2011 30.Březen 18:40 bezškoličky: (předchozí) (Re: FAN z 30.Březen 15:51): Jen tak pro info, proč se v práci serete? Obvykle tam člověk rád pracuje :-D
2011 30.Březen 18:39 bezškoličky: (předchozí) (Re: FAN z 30.Březen 15:51): no jak chcete, tak prvně sluníčka si neužívám, protože jsem nemocná (bohužel). Mám jedno dítě (irelevantní - psala jsem to "všeobecně"), muž mi pomáhá, seč mu síly stačí, ale jelikož není tmavý, tak musí pracovat, abychom měli co jíst..., takže většinu dne těžko může pomoci.... Zbytečná debata, každý se díváme na věc jiným pohledem. Zóna zákazu stání je OK, ale "odsud posud" - to přesunutí cedule o 60m dál bylo dost TRAPNÉ a opravdu to naštvalo více lidí, než že by to něčemu pomohlo!:-\/
2011 30.Březen 15:51 FAN: (předchozí) (Re: bezškoličky z 30.Březen 15:12): Škoda že zbytek no comment. Rád bych si přečetl nějaké argumenty. No nic. Mějte se pěkně a užívejte sluníčka když já se seru v práci.:-\) :thumb:
2011 30.Březen 15:12 bezškoličky: (předchozí) (Re: FAN z 28.Březen 22:48): Taky Spojovací, ale dům "pod". Zbytek no comment
2011 30.Březen 15:11 bezškoličky: (předchozí) (Re: Jozef z 28.Březen 23:38): OK, každý máme nějaký názor a jen se ho snažíme občas někde vyplivnout, aby se nám ulevilo... NO NE? Jinak se z těch negativních věcí nechci pověsit, jen jsem se nechala vyprovokovat, protože toho bylo na jeden týden "víc než dost". ALE UZNEJTE - posunout ceduli se zákazem stání o dalších cca 60metrů tak, aby se tady nedalo opravdu už zaparkovat, není to SCHVÁLNOST??? Když přijede někdo na návštěvu (nemyslím na noc, to si tady návštěvy platí místo na hlídaném p.), tak jezdí kolem dokola a nemůže zaparkovat :(
2011 28.Březen 23:49 admin Henry: :backtotopic:
2011 28.Březen 23:38 Jozef: (předchozí) (Re: bezškoličky z 28.Březen 21:30):A když dovolíš tak něco ze života.Předpokládám,že je Ti okolo třiceti.Mě když bylo třicet tak jsem se svojí ženou postavil rod.domek a vlivní usoudili,že při té dřině nemám čas na řádnou výchovu svých dvou dětí a snažili se nám je poslat do děcáku.Holka zlatá,važ si dneška a života třeba jen v Milovicích.
2011 28.Březen 23:14 Jozef: (předchozí) (Re: bezškoličky z 28.Březen 21:30): Dobrý večer.Prosím, přijmeš mojí omluvu? Mě se jenom nelíbí lidi,kteří hází flintu do žita.Se mnou se život taky ne...l.Ale vždy jsem si našel alespoň zdání toho pozitívního.Přeji mnoho štěstí.A ty Milovice nejsou zase tak úplně na nic.Co ty na to?
2011 28.Březen 22:48 FAN: (předchozí) (Re: bezškoličky z 28.Březen 21:30): Ano mluvím o Spojovací a o které ulici píšete vy? Chápu že to není lehké ale než abych hledal negativa radši se zamyslím nad tím jak to udělat aby to pro mě bylo co nejjednodušší. Radši do Prahy osobně jezdím vlakem který mi vyhovuje mnohem víc a to že se stěhujete, bez urážky, je vaše věc. Mé rodině to tu vyhovuje, né vše je sice růžové, ale na nějaké stěhování nemáme peníze a do Prahy bych nešel. A pokud píšete že mi chlapi to nemůžeme pochopit tak se mýlíte a neházejte mě prosím do jednoho pytle s někým s kdo vám patrně nepomůže. A to že máte dvě děti tak za to já nezodpovídám a zajisté jste se při výběru bytu možná mohla zamyslet jaké to bude když je budete nosit domů. Hodně zdaru.
2011 28.Březen 21:30 bezškoličky: (předchozí) (Re: FAN z 25.Březen 10:54): Tak to mluvíte o Spojovací, kde máte před barákem možnost zastavit. Jenže před naším domem je zákaz vjezdu (vjezd pouze pro hasiče), takže do zadních vchodů musíme hezky z hlavní cesty (policajti už nás totiž jednou zastavili a sdělili nám, že ač jsme si cestu vybudovali na vlastní náklady, tak na ni nemáme právo jezdit!!!) A ono opravdu s miminem v náručí a nákupem chodit půlkilometru od zaparkovaného auta a pak ještě do xtého patra - to vy chlapi nemůžete nikdy pochopit. Nejlíp pak, když máte děti dvě... A pro toho rejpala JOSEFA - už jsme si dali inzerát na prodej bytu a milerádi napíšeme odjinud ... Tady to jde od desíti k pěti - autobus do Prahy zrušený, školka plná, parkovat není kde - samá pozitiva :wacko: pro klidný život...
2011 25.Březen 21:46 (R)St@nda: (předchozí) (Re: StandaH z 25.Březen 21:14): http://zakony-online.cz/?s38&q38=all ;-\)
2011 25.Březen 21:45 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Jozef z 24.Březen 20:13): Trosku drsny..ale trefny :ok:
2011 25.Březen 21:44 (R)St@nda: (předchozí) (Re: JOJO z 24.Březen 20:26): Já tenhle byt kupovala s tím, že mohu parkovat u baráku.
Vzdyt to nemuze byt pravda...zjevne jsi se nezajimala, kde vlastne je zkolaudovane parkoviste pro vas dum :roll:
Zrizeni jednosmerky a docasne povoleni parkovani primo ve Spojovaci bylo umozneno kvuli nejasny vlastnickym vztahum parkoviste, ktere nakonec koupilo mesto, aby meli obyvatele v lokalite kde parkovat ;-\)
2011 25.Březen 21:40 (R)St@nda: (předchozí) (Re: Darek z 24.Březen 09:52): Tak jednoducha matematika to nebude :fie:
Jenom o kousek dale je presne tato cifra neprekonatelne vysoka :-\/
2011 25.Březen 21:14 StandaH: (předchozí) (Re: PeNik z 25.Březen 14:20): Seznam se úspěšně rozšiřuje, ale taky nejsem bez chyby, nějaký ten překlep se povede každému, z toho bych problém nedělal. Ale záměrně psát nepravdu je dosti ubohé. A to už není náhoda, to je vykalkulovaný záměr. Ani starosta nemá všechny informace, kdyby se tu diskutovalo alespoň bez lhaní, možná to čte nějaký zastupitel nebo zastupitelka a mohli by mu na zastupitelstvu oponovat informacemi, které znají v tomto případě hlavně obyvatelé ulice Spojovací a Braniborská. A poté by význam takového fóra citelně vzrostl. Bohužel někteří přispěvatelé neznají ani Zákon o provozu na pozemních komunikací, a pak ty jejich příspěvky jsou opravdu mimo mísu - totálně. Proto zde zanechávám odkaz: http://zakony-online.cz/?s38&q38=all
2011 25.Březen 20:41 (R)marynek: (předchozí) (Re: Henry (webmaster) z 25.Březen 20:33): O.K. Díky
2011 25.Březen 20:33 admin Henry: (předchozí) (Re: marynek z 25.Březen 19:50): Příště PictureUp a sem už jen odkaz.
2011 25.Březen 19:56 Darek: (předchozí) (Re: marynek z 25.Březen 19:49): asi jo.včera jsme se o tom bavili venku a i sousedi to nemohli najít zakreslené.ten seznam není dokonalej.
2011 25.Březen 19:50 (R)marynek: Henry, je možno poprosit o odstranění oné fotky, nějak si myslím, že už je tam zbytečná. Díky.
2011 25.Březen 19:49 (R)marynek: (předchozí) (Re: Darek z 25.Březen 19:42): omluva přijata, jen tak pro zajímavost, na centrumu či atlasu je také zřejmé, že ta ulice je komenského až dolů k té vrutické, nemáš něco špatně nastavený na prohlížeči ???
2011 25.Březen 19:47 Darek: (předchozí) (Re: FAN z 25.Březen 19:45): asi jo.
2011 25.Březen 19:45 FAN: (předchozí) (Re: Darek z 25.Březen 19:42): Holt má asi lepší zdroje.
2011 25.Březen 19:42 Darek: (předchozí) (Re: FAN z 25.Březen 19:34): když projdu všechny možné mapy a není to tam zakresleno tak je někde chyba.Omlouvám se na té jedné je to.Dokážu si nasypat popel na hlavu.omlouvám se .
2011 25.Březen 19:34 Darek: (předchozí) (Re: marynek z 25.Březen 19:19): To je hezké, že si ji ofotil ale s názvem.
2011 25.Březen 19:34 FAN: (předchozí) (Re: Darek z 25.Březen 19:32): Ale nandal ti to. :-\) Už jen za ty tvoje urážky sis to zasloužil.:-D
2011 25.Březen 19:32 Darek: (předchozí) (Re: marynek z 25.Březen 19:19): máš to vytřeno mokrým hadrem do sucha.